BMW cu motorizare diesel sau benzina? Cum aleg si de ce sa folosesc piese OEM

Atunci cand vrei sa iti achizitionezi o masina BMW, pentru ca nu-i asa? in trafic intalnim tot mai multe doamne si domnisoare sofer,  incepi prin a stabili bugetul si apoi  apare o intrebare fireasca. Dincolo de masina noua sau rulata, prima intrebare inainte de orice este – Ce masina aleg, diesel sau benzina? Daca progresele tehnologice in materie de motorizari au cunoscut in ultimii ani apogeul, pentru ca deja vorbim de masini hybrid, motoare solare, motoare cu electroliza care se alimenteaza cu apa si alte inovatii, cele mai multe masini inca se bat pe aceasta dilema – diesel sau benzina.
Si la capitolul intretinere sunt diferente, dar daca vrei un grand de uzura mai scazut si un randament mai ridicat atunci cand alegi sa achizitionezi piesele de care ai nevoie, este bine sa te orientezi catre piese de la ExclusivOEM pentru ca aici vei gasi tot ce ai nevoie la preturi de en-gros si componente care se vor potrivi fara probleme cu masina ta.
În ultimii ani, automobilele BMW cu motoare diesel au făcut un progres uriaș în materie de tehnologie, ceea ce a adus un plus de rafinament și valori de consum incredibil de mici, în condițiile în care puterea este la valori ridicate. In aceeasi masura, un propulsor pe benzină este în continuare mult mai rafinat, în special pentru traficul urban, unde pornirile dese de pe loc și utilizarea turațiilor joase nu sunt deloc plăcute pentru un diesel, oricât de bine optimizat este. Noile motorizări pe benzină au devenit mult mai economice, astfel încât diferența de consum de 5-6 l/100 km (față de diesel) în unele cazuri s-a micșorat.

Diesel sau benzină la drum lung?
Până nu demult, motoarele diesel aveau un avantaj clar datorită faptului că sistemul turbo le oferea o elasticitate superioară. Cu toate acestea, astăzi, majoritatea motoarelor pe benzină sunt și ele turbo. Chiar și valorile de consum s-au echilibrat. Motoarele diesel poate consumă foarte puțin în regim extraurban, dar si motoarele pe benzină au devenit mai eficiente, mai ales atunci când sunt conduse într-un regim de mers moderat, fără turații ridicate. Si cand e vorba de tuning, se pot tuna mult mai usor motoarele pe benzina decat cele pe motorina.

Ce e mai scump la service, diesel sau benzina?
Aici lucrurile sunt mai simple de transat. Pentru acelasi brand si aceeasi motorizare ca si capacitate, cand vine vorba de service, un motor diesel va fi intotdeauna mai scump. Filtrul de particule pune deseori probleme, injectoarele sunt mai scumpe, la fel și turbinele sau volanta cu dublă masă. Si daca vrei sa iti optimizezi aceste costuri in timp, este important sa optezi de la inceput pe piese OEM. Daca le achizitionezi de la ExclusivOEM vei avea preturi de en-gros si garantia ca ceea ce achizitionezi sunt piese certificate.
Orice defecțiune la diesel va costa scump, iar utilizarea unui diesel în traficul urban uzează excesiv orice componentă. In plus, situatiile se complica usor si cand vorbim de partea electrica.
De ce sa spui da la piese OEM, indiferent de motorizare
,,De ce le recomand clientilor sa nu achizitioneze piese After Market? In primul rand, cu piesele After Market nu ai garanția ca acele componente se vor potrivi pe mașina ta. În al doilea rand, randamentul lor este extrem de scăzut, chiar dacă piesa se potriveste pe mașină. Conducatorii trebuie sa inteleaga ca piesele OEM arata respect pentru masina si prelungesc viata automobilului. Recomandarile sutelor de client pe care ii avem in portofoliu reconfirma acest lucru ”, a explicat Adrian Podariu, owner al singurului shop fizic din Romania care comercializeaza exclusiv piese OEM pentru BMW.




Lasă un răspuns

Your e-mail will not be published. All required Fields are marked

%d blogeri au apreciat: