Jurnal de bord Craiova – Sibiu – Alba Iulia

Am plecat sa colindam Domn, Domn, sa-naltam. Anul acesta inainte de Craciun facem un mic traseu prin Romania noastra frumoasa. Am lasat copila la bunici in Craiova si plecam spre destinatia Maramures.

Ca orice calator in drumul sau, foamea te rapune asa ca am oprit sa mâncam. Am oprit in locul care ne-a parut promitator vizual si nu am gresit. Cea mai buna mancare - Restaurant Hotel Perla Oltului in Caciulta. Am mancat una din cele mai bune ciorbe de burta, dar si muschi sarbesc, pilaf sarbesc si clatite.
Cu stomacul alimentat (si forte plin in cazul meu) ne continuam drumul spre Cozia, din pacate la ora 16 e închisa si nu o putem vizita(iar). Am urcat in masina si ne continuam drumul pe Defileul Oltului spre piata de Craciun din Sibiu.

perla oltului defileul oltului apois
De la Caciulesti incep sa se vada primele varfuri de munti acoperite cu zapada. Drumul e curat, nu e zapada si nici nu e aglomerat.
primele urme de zapada apois
Am ajuns in Targul de Craciun de la Sibiu si exact ca intr-o poveste am trecut printr-un "tunel" pentru a ajunge in lumea magica construita aici. Ninge cu lumina in piata, pe cladiri sunt proiectate imagini cu fulgi de nea, Moș Crăciun e si el aici, ne face cu mana. Spiritul Craciunului ne-a cuprins!! Este foarte frumos aici si simti ca parca timpul a stat pe loc. Am vizitat casutele expozantilor, ne-am luat o portie zdravănă de castane coapte si acum plecam spre Alba Iulia. Pentru cei care vor sa vada cu adevarat unul din cele mai frumoase targuri din Romania, Targul de Craciun de la Sibiu va asteapta pana pe data de 03 ianuarie. Chiar merita vazut!!!
mos craciun sibiu apois
targ de craciun sibiu
piata craciun apois sibiu
Am ajuns la Alba Iulia in cetatea Carolina unde se tine Targul de Craciun. Surpriza, e aproape pustiu. Targul e modest, imi place ca are terase si cabanute frumos amenajate unde poti servi mancare sau o bautura calda.

Vroiam sa innoptam aici dar ne-am razgandit si plecam spre Cluj, continuand jurnalul de bord spre CLuj -Maramures - Odorheiu Secuiesc

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *