cercei
fashion,  Slider

Lemons and gin – o altfel de bijuterie

Less is more

Este si conceptul de la care pleaca Lemons and Gin, un cocktail intre stil si frumusete cuprins in bijuterii fine si elegante din aur.

Eleganta moderna se defineste mai degraba prin simplitate decat prin opulenta, iar accesoriile din aur sunt un touch discret, dar de efect pentru orice look, cu atat mai mult intr-o perioada în care petrecem mai mult timp in casa.

“Este important să nu neglijam elementele care ne fac sa ne simtim increzatoare. Ritualurile feminine zilnice si ideea de “dress for success” sunt acele lucruri mici care nu trebuie să lipseasca din contextul actual. Ele contribuie la o stare de spirit pozitiva si ne ajuta sa ne pastram o relatie de armonie cu propria persoana, pentru a nu ne risipi energia feminina. Feminitatea consta în foarte multe aspecte, nefiind definita exclusiv de aspectul fizic, insa într-o perioada tulbure cred ca orice mic ajutor este binevenit”, Stefania Oancea, initiatoarea proiectului Lemons and Gin.

 

 

lemon-and-gin

Stefania este autodidacta, mestesugul lucrului cu aurul i s-a deslusit facand si experimentand cu nevoile pe care insasi ea ca femeie le-a avut in ceea ce priveste bijuteria. Viziunea si iubirea catre frumos a adus in preajma sa oameni cu aceleasi valori si a reusit in scurt timp sa formeze in jurul ei o echipa restransa de specialisti in domeniul bijuteriei si al industriei de fashion, cu obiectivul de a completa o nisa de piata printr-o viziune fresh, asa cum este identitatea brandului Lemons and Gin.

 

cercei

Efortul de cercetare si educare l-am facut initial in plan personal, atunci cand, odata cu maturizarea, am decis sa trec de la bijuteriile din argint sau accesoriile fashion, din metale si materiale nepretioase, la bijuteriile din aur. Simtind ca nu exista suficiente alternative in piata bijuteriei din aur, am demarat un proces amplu de documentare. Am ajuns sa iubesc aurul galben cu toate particularitatile sale atat de mult, incat am dorit sa pun si la dispozitia altor femei aceasta viziune, pornind de la design, calitate, packaging si toate elementele care construiesc universul unei bijuterii. Pentru mine, bijuteria ideala se integreaza perfect in standardele noastre vizuale de astazi, de la design interior la vestimentatie. Imi doream foarte mult ca femeile sa aiba acces la bijuterii moderne, dar nu pasagere, care sa le confere un look timeless, curat si versatil, usor de adaptat indiferent de stilul personal sau ocazie”, a completat Stefania.

Campania de iarna, « No More Bad Gifts », isi propune sa ne convinga cu o tenta de umor si indrazneala sa aducem zambetul pe chipul persoanelor dragi, oferindu-le un cadou semnificativ si memorabil, precum o bijuterie din aur.

Indemnul lor este ca anul acesta, in care inevitabil sarbatorile de iarna vor fi petrecute in cerc restrans, alaturi de persoanele iubite, sa pregatim cadourile din timp, investind in alternative semnificative, care sa treaca testul timpului. Luminile orasului si povestile tarzii cu prietenii obisnuiau sa fie simboluri ale linistii si implinirii. Tanjim cu totii la aceste momente, insa pana atunci oamenii isi pot construi propriul univers de frumos intr-o noua normalitate.

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: